Изберете къде да поставите вашите реклами
Защо Географското Насочване е така важно?!
Причината е проста. Много по-добре е ако имаш малък бизнес да започнеш неговото разширяване от „района“. Когато си поставяте за цел да привлечете вниманието на „съседите“ и те останат доволни ще се похвалят на приятел който живее до тях и ако той е чувал за вас много вероятно да си поръча от вас. Хора които са далече от вас е по-малко вероятно да поръчат от вас. За това е добре да се почва с малки райони и географско положени. Да кажем ако живеете в Пловдив ще е по лесно да продадете стоката си на хора от Пловдив, а когато бизнеса ви се разрасне да се опитате да привлечете купувачи от околностите. По трудно ще е да накарате някой от Бургас или София да купи нещо от вас защото ако не е чувал за вас няма да ви има и доверие. А след като харчите пари за реклама е по-добре да си осигурете сигурни приходи от колкото да пилеете пари на „вятъра“.
На Гео-локация има опции да си изберете към кое географско местоположение се стрените.
Bundles - е отметка за държави
Browse- дава ви възможност да изберете страна и след това да изберете област от държавата.
Search- позволява ви търсене в специфична област
Custom- ви позволява да кажете къде точно искате да се появява вашата реклама.
(можете да използвате всичките отметки при избирането (посочването) на регион)
Използване на AdWords за насочване към потребители които използват определен език.
Добре е да помислите точно върху коя аудиторията се целите. Много хора няма да погледнат обявата ви ако не е на техния предпочитан език или ще кликнат за да разгледат картинките и ще си тръгнат. Така вие губите пари. За това е добре да изберете предпочитан език. Под линка за Locations има опция за предпочитан език. От там може да посочите езика който е предпочитан. (от потребителите които искате да привлечете)