Установяване на целевите пазари за AdWords
Нека започнем с факта, че Google AdWords се разраства всяка година с 18%. Това е показател, че бизнесът е успешен. Естествено на пазара се появиха и имитиращи компании които рекламират вашите продукти, но не ви съветвам да ги пробвате по простата причина, че не са толкова надеждни и резултатни като Google. Но справянето с тях не е ваш проблем а на Google.
За да се възползвате максимално от качествата на AdWords трябва да разберете кои са вашите най-печеливши продукти, които и в същото време са лесни за намиране с ключови думи.
Такива са продуктите които имат:
- висока брутна печалба
- Имат висока обща печалба
- Които са лесни за продан
- на които им растат бързо печалбите
- продукти които са нови на пазара или са сезонни
- на които може да се направи по ниска оферта