Добавяне на разширения
Разширение на рекламата в Google AdWords е допълнителна релевантна информация, която е показана заедно с рекламата ви.
Текстови реклами на Google са ограничени в рамките на на бюджета Ви - тоест на знаците-всеки ред е кратък, а общият брой на знаците в рекламата е сравнима с текстово съобщение или с Twitter пост. И все пак тези реклами са успешни.
Все пак за да разберете дали на вас ви помагат разширенията можете да направите следното:
Започнете една кампания без разширения вижте резултатите, а после със същите настройки използвайте и разширенията. Сравнете резултата на двете и ще видите сами за себе си.
Някои видове разширения:
Location. (Местоположение) - поставя линк към карта на вашия реклама (тоест къде се намира фирмата ви).
Product – това е снимка или графика на ваш продукт който ви излиза до обявата.
Sitelinks – това е специфичен страница на вашият уеб сайт
Phone- (е това май е ясно какво прави без обяснения )
Хубавата новина е, че тези разширения са безплатни