Как AdWords работи за потребителя
Най-общо казано, дава възможност за избор на потребителя. Органичното SEO също е добро, но и то има своите недостатъци.
Понеже някои уеб страници са в Интернет пространството от доста време те се вписват като „по-надеждни“ и застават на по-предни позиции. Трудно е за нови уеб сайтове да се издигнат. В най-добрият случай поне 6 месеца.
Това което прави AdWords е да дава допълнителна информация. За него не е важно дали тя е свързана или не. А за хората които просто искат да купят нещо е много удобно.
Това което трябва да направите е добро обяснение на това което продавате за да може потребителят да избере вас. Трябва да знаете, че точното описание е най-важно.
Ако пишете нещо което не е свързано с това което правите само за да привлечете внимание, ще си навредите.