Настройка за наддаване, Бюджет и Опции за доставка
Разбирането на печеливши реклами и наддаването за ключови думи.
AdWords използва интересен икономически, но малко труден начин за разбиране колко ще платите и на кое място ще излезе рекламата ви. Прост пример:
Вие наддавате за ключова дума 1лев. Следващия след вас дава 80 стотинки. Вие плащате 81 стотинки ако някой кликне на рекламата ви. Третият човек залага 60 стотинки за ключова дума. Тоест ако някой кликне рекламата на втория човек той ще плати 61 стотинки. Четвърти наддава 40 стотинки ако някой кликне на обявата на 3тия той ще плати 41 стотинки.
Следователно ако вашето наддаване от 1 лев е най-голямата сума за клик, тогава вашата реклама ще излезе на 1 място за тази страница – от страни на резултатите. Този който е наддал 80 на 2, 60 на 3 и така на татък.
Всъщност това е и малко объркващо защото ако сте наддали 1 лев за клик а този след 80 стотинки виеще платите 81. Заложили сте бюджет от 10 лева и след 10 клик гоогъл ще махне обявата ви. Един вид ви спестява по 19 стотинки за клик.
Другото което е Гоогъл следи и записва резултатите колко пъти е кликнато върху някоя обява. Ако някой наддава 50 стотинки за обява и неговата обява е видяна 10 пъти, това значи, че този човек носи печалба на гоогъл от 5 лева на ден. Вашето наддаване е 1 лев, но обявата ви е разгледана само 3 пъти. Това ще постави обявата ви на 2 място защото носите по-малко пари на Google. За това е добре и рекламите да са добре написани така, че да привличат хора. Да ги предизвиквате да изберат вас.
Тук има и още нещо. След като една реклама носи добри пари на Google и обявата има голяма посещаемост е много трудно нова реклама да я измести. За да стане това по принцип има един начин. Това е да наддадете повече от първия за да излезете в класацията. Но с това трябва а се внимава за да не похарчите повече от колкото ви се иска да платите.
Използване на общи настройки за наддаване
Наддаване за вашето рекламно разположения в AdWords е сложено и потенциално скъпо. Офертите ви може да помогнат на рекламите Ви да се видят и кликнат от правилните хора, или можете да плащате твърде много за кликвания, които не носят в достатъчно приходи.
Вие трябва да се концентрира върху три основни части на фунията онлайн за продажби, като смятате офертите (наддаванията) си:
- цена за клик
- печалба за продажба
- съотношение на реализациите
Трябва да сте внимателни. Не трябва услугите на AdWords да взимат вашата печалба от продажбите. Тоест да не печелите нищо в крайна сметка.
AdWords предлага два набора от опции за офериране: основни и напреднали. Основните опции са, както следва:
- ръчно офериране – това ви дава възможност да наддадете най-много за ключова дума
- Автоматично офериране: Google наддава вместо вас за ключови думи така, че да получите най-много кликания.
Кое от двете ще изберете зависи от вас. Ако сте начинаещ е добре гоогъл да го прави в началото вместо вас, но ако искате да експериментирате или имате опит може да го правите и сами.
Опциите за напреднали са следните:
- Фокусиране върху клик
- използване на проследяването за реализации на данните
- Съсредоточете се върху впечатления.
! ВАЖНО: при първата ви кампания тези опции няма да са активни!