MyCode.Free.BG

Плащане за клик (pay per click [PPC]) и СЕО

Стотици PPC услуги са на разположение, но те не са задължително равностойни. Някои PPC услуги работят с действителното търсене и ранг листа, докато други са повече за текстови реклами.

Основната цел на PPC програма е да кара трафика към вашият сайт. В най-добрият случай това ви носи повече посещения от ключовите ви думи. Но някой път за да се постигне това се налага да се сменят няколко PPC фирми.

PPC програмите имат множество предимства пред традиционната оптимизация на уеб сайтове:

  • Не са необходими никакви промени в сегашния дизайн на сайта. Вие не трябва да променяте кода, или да добавят други елементи към вашия сайт.
  • Изпълнение PPC е бързо и лесно. След като се регистрирате за PPC програма, тя може да отнеме само няколко минути, докато започнете да получавате насочен трафик към вашия уеб сайт. С SEO кампании, които не включват PPC, той може да отнеме месеци.
  • Изпълнението на PPC е също бързо и лесно, и тя не изисква специализирани познания. Вашите PPC кампании ще бъдат много по-добре насочени, обаче, ако сте разбрали ключови думи и как те работят.

Един от проблемите с PPC програми е, че много търсачки ги разпознават и ги отчитат като - платени реклами. Ето защо, въпреки че класирането в дадена търсачката може да е високо - с която работи PPC кампанията която сте наели, не винаги означава, че ще сте добре класирани и в другите търсачки. Понякога е необходимо да стартирате няколко PPC кампании, ако искате да се класирате високо в множество търсачки.

Преди да инвестирате в PPC услуга, може да искате да прегледате няколко различни услуги, за да се определи коя е най-добра за вас. Когато правите предварително проучване, отделете малко време за следните въпроси:

  • Колко търсения се провеждат всеки месец чрез търсачката, за които вие обмисляте PPC програмата?
  • Търсачката има ли основни партньори или свързани предприятия, които биха могли да допринесат за обема на трафика?
  • Колко търсения са генерирани всеки месец от тези съдружници и партньори?
  • Как търсачката или PPC програмата предотвратява измама?
  • Колко трудно е да се подаде доклад за измамна дейност и колко бързо въпросът се решава (и от кого)?

Как работи PPC?

Заплащане-за-клик маркетинга е метод за реклама, която ви позволява да купувате разположение в търсачка. Има два различни типа PPC маркетинг.

В първия е, плащате такса за действително SERP класиране, а в някои случаи, също трябва да платите такса за клик което означава, че колкото повече плащате, по-високи ще са върнатите резултати в ранг листа.

Вторият тип е по позиции за рекламни линии. Този вид PPC маркетинг включва наддаване за ключови думи или фрази, които се появяват в, или са свързани с текстовите реклами. Google е може би най-забележителният доставчик на тази услуга. Услуга на Google AdWords е отличен пример за това. Тук важното е да сложете тежест на всяка страница. Да знаете колко посетители искате да има от PPC услугата. Защото ако плащате за тази услуга за страница по 25лв. а приходите от потребителите ви са 15лв. То тогава вие сте на загуба и хвърляте парите си на вятъра.

Програмите за заплащане-на-клик, не винаги са еднакви. Когато мислите за PPC програми, най-вероятно мисляте за ключови думи. Маркетинг - наддаване за ключови думи, за да се определи къде вашия сайт ще бъде поставен в резултатите от търсенето. И това е точно описание на маркетингови програми PPC. Въпреки това, има и два вида PPC програми.

Google и Yahoo! Имат $ 100 капсули на техните оферти за ключови думи. Представете си, плащайки $ 100 за клик за дадена ключова дума. Това са видове от ключови думи, които най-вероятно ще ви струват много повече пари, отколкото те ще генерира за вас.

Затова е най-добре, ако се придържате с ключови думи и фрази, които са по-целенасочени и по-малко скъпи. Въпреки че PPC програмите са популярни за контролирането и поставянето на вашите продуктови обяви, има някои услуги, като Google Base, които ви позволяват това безплатно.

Прилагането на вашите продукти не е трудно, въпреки че, в зависимост от броя на продуктите, които имате, може да отнеме време. Повечето от различните продукти PPC програми имат различни изисквания за качествата на продукта, които трябва да бъдат включени в храната на продукта. Например, основната информация, включена за всички продукти са по заглавие, пряката връзка на елемента, както и кратко описание на елемента.

Някои от допълнителните атрибути, които може да се наложи да включите във вашия продукт в PPC обявите:

  • заглавие
  • описание
  • връзка
  • линк към изображение
  • тип на продукта
  • UPC
  • цена
  • фабричен номер
  • ISBN
  • ИД