Ключовите думи
Използването на правилните ключови думи в съдържанието на уеб-сайта може да означава разликата в това дали сте в резултатите, като един от първите 20 уеб сайта (което е оптимално) или да сте погребани под други уеб сайтове. Проучванията показват, че търсещите рядко минават покрай втората страница с резултати от търсенето, когато търсят нещо онлайн.
Ако искате да сте в челните позиции се възползвайте максимално от ключовите думи. Да кажем, че сте зъболекар и имате уеб сайт. Когато потребителя потърси зъболекар той ще търси в определено място да кажем Пловдив. На дали някой би се лишил от удобството да има желаната от него услуга и то близо до него. Следователно след Зъболекар той би написал населено място. Така, че ако искате да привлечете постоянни клиенти за 1 ключово дума може да използвате Зъболекар а след това за 2 ключова дума Пловдив.
Ключовите думи на мета тагове включва отделни думи, разделени със запетаи. Подобно на описанието и заглавието. Търсачката използват ключовите думи като етикет за да индексира уеб сайта и да го покаже в резултатите от търсенето. Ключовите думи трябва да бъдат описателни и оптимизиран за да се гарантира, че търсачката ще показва Интернет страницата, когато потребителите търсят за тези специфични ключови думи. /Не е желателно да има много ключови думи. Колкото по-малко толкова по-добре, според повечето SEO експерти между 3-5 думи са напълно достатъчни/
Избор на правилна ключова дума
Ключовите думи са наистина крайъгълен камък на всяка SEO програма. Вашите ключови думи играят голяма роля в определянето на това къде в ранг листа ще се озовете, и те също играят и голяма роля дали потребителя ще намери вашата страница или не. Така че, когато стигне до ключови думи, вие искате да бъдете сигурни, че сте избрали правилните. Единственият проблем е, как да знаеш кое е правилно и кое не е?
Избирането на правилните ключови думи за вашия сайт означават разликата между това да бъдеш никой в мрежата и да си с първият сайт, който потребителите ще щракват, когато те потърсят нещо в търсачката. Ще се търсят в два вида ключови думи. Първата е чисто ключова дума. Това са ключови думи, свързани с вашата марка. Изглежда доста очевидно, че тези ключови думи са важни, но много хора не мислят така, което е грешно. Марката като ключова дума е също толкова важна, колкото втория тип думи, генерични ключови.
Генеричните ключови думи са всички други ключови думи, които не са пряко свързани с марката на вашата компания. Така че, ако вашия уеб сайт, IT-Store.com, продава книги свързани с информационните технологии, после логично е втората дума да е свързана с някоя ит сфера: PHP, HTTP, CSS, HTML, JAVA и др.
Ако обаче вашият бизнес се свързва с определени думи и тези думи вече принадлежат на друг. То тогава как ще се използвате това за да насочите трафика от неговият към вашия сайт?
Трябва да знаете, че ключовите думи попадат в две различни категории: тези ключови думи, които плащат такса за ползване (наречени pay-per-click) и тези, които са по естествен път срещащи се като ключови думи, които просто работят за вас без да се налага да плащате на някого.
За да видите кои думи са подходящи за вашият сайт може да се възползвате от програмата Google Analytics.
Каква плътност има правилната дума
Плътността на ключовата дума е трудно да се определи количествено. Това е измерване на броя пъти, където вашите ключови думи се появяват на страницата, в сравнение с броя на думите на една страница - съотношение, с други думи. Така че, ако имате една уеб страница, която има 1000 думи и вашата ключова дума се появява на тази страница 10 пъти (ако приемем, че една ключова дума, не е ключова фраза),следователно е 1 на сто.
Каква плътност да има ключовата дума? Това е въпрос, на който никой не е в състояние да отговори окончателно. Някои експерти казват, че плътността на думата трябва да бъде около 5-7 процента, а други смятат, че тя трябва да бъде по-висок или по-нисък процент. Но няма още споразумение колко да е.
Как да се възползваме от органичните ключови думи
Ние вече сме обхванати кратка информация за органичните ключови думи. Както може би си спомняте, органични ключови думи са тези, които се появяват по естествен път на вашия уеб сайт и допринася за класирането на страницата ви в търсачката. Като се възползват от тези органични ключови думи, можете да подобрите вашия сайт ранглиста, без да се излагате на допълнителни бюджетни разходи. Проблемът, обаче, е, че получаването на органично класиране може да отнеме от 4 до 6 месеца или по-дълго. За да допринесете за ускоряване на времето, необходимо за да се постигне добро класиране, много организации (или лица), използват органични ключови думи и в допълнение някакъв вид на PPC(плащане на клик) или плащат за да бъдат включени.
За да се възползвате от органичните ключови думи, първо трябва да знаете какви са тези ключови думи. Един от начините да разберете е с уеб-сайт метрични заявление, като това, което Google предлага. Някои от тези услуги, проследяване на ключови думи, които тласкат потребителите към вашия сайт. Когато преглежда докладите, свързани с ключови думи, можете бързо да видите как вашите PPC ключови думи привличат трафик, а също и какви са ключовите думи, в които не сте инвестирали все още.
Думата не е задължително да събере голям трафик за вас, но когато тази дума се комбинира с по-специфични ключови думи, може би ключови думи, които сте придобили чрез PPC услуги, органичните думите могат да помогнат да прокарате трафика към вашия сайт.