Входни и изходни страници
Входните и изходните страници са първите и последните страници, които потребителят вижда на вашия уеб сайт. Важно е да се разбере, че една входна страница не е задължително да е началната страница на вашия уеб сайт. Тя може да бъде всяка друга страница, от която потребителят може да дойде, като кликнете чрез резултатите от търсенето, като кликне на линк от друг сайт или маркетингови реклама, чрез маркиране или писане директно в адресната лента на браузъра.
Входящи страници са важни за SEO, тъй като те са първите които потребителя вижда. Тъй като те идват към уеб сайт. Типичният уеб сайт е всъщност няколко малки свързани странички. Вашата фирма за уеб сайт може да съдържа хъбове, или централни точки, за няколко различни теми. Да кажем, че имате един магазин за екзотични животни. След това ще имате хъбове в рамките на вашите сайтове за тарантули, хамелеони, птици. Всеки център ще има главната страница - която вероятно ще бъде за влизане в страница на този раздел - и няколко допълнителни страници.
Трябва да сте наясно кои са тези страници за да може по лесно да ги оптимизирате за търсачките. Ако ги оптимизирате по правилният начин може да се издигнете в челните класации.
Входните страници са важни за структурата на вашия уеб сайт, който искате да наблюдавате. Тези страници с помощта на програмата за анализи на уеб-сайта, може да гарантира, че те работят по начина, по който очакваме от тях да работят. Една добра програма за анализи, като Google Analytics, ще ви покажа най-добрите ви страници за влизане и излизане.