SEO Стратегии
Оптимизацията за търсещи машини (SEO) е колекция от стратегии, които подобряван нивото на което се класира вашият сайт в списъка. Това досега трябва да сте го разбрали. Това което вероятно още не знаете е как да постигнете тези резултати.
Тази оптимизация трябва да става на етапи за да можете да видите кои от вашите действия работят и кои не. Трябва да става на етапи и поради причината, че ако приложите всичко на веднъж можете да се дезориентирате и нещо да се прецака, а вие дори няма да забележите.
Преди да започнете работа разгледайте всичко внимателно. Не винаги можете да започнете от 0. Повечето пъти сайтовете вече съществуват и вие трябва да ги подобрите. Обмислете в кои търсачки е най-важно вашият сайт да се класира. Търсачките са разделени на няколко вида. Различните търсачки определят по различен начин как се вписва информацията в индекса или каталога който се използва за да върне резултати от търсенето. Трите вида на търсачките са:
Crawler - устроени: Google спада в тази категория. Използват автоматизирани софтуерни агенти, наречени роботи. Тези роботи се използват за да обходят сайтовете да прочетат информацията и да я индексират. Всичко това се съхранява на едно централно хранилище. Crawler-те обхождат периодично уеб страниците. Този период се задава от администратора на програмата.
Човешки-задвижени търсачки: Очакват на хората да задават информация. Тази информация по-късно се индексира и се връща като резултат от търсенето. Понякога тези търсачки се наричат директории. Yahoo! E добър пример какво е човешки задвижена търсачка, макар, че сега вече имат подобрения и не е напълно човешки задвижена. В момента Mahalo е напълно човешки-задвижена търсачка.
Хибридни търсачки: Хибридните търсачки са съчетание от двете описани по горе. При тях може да се въвежда ръчно информацията, но има и роботи които минават по сайтовете.