MyCode.Free.BG

Цели

SEO цели | сео цели

Поставянето на цели е един много важен момент от плана. Много SEO консултанти се провалят поради причината, че нямат точно определена цел, или целите са им неясни. Много е важно да имате цели за да знаете до къде точно сте стигнали. Колкото по-определена е една цел, толкова по-близко сте до нея.

Започнете, положете сили за постигането на дадена цел, но не се хващайте толкова силно за нея, че тя да ви пречи да бъдете добър SEO консултант. Примерно в страницата си може да използвате линкове, но прекаленото използване на линкове може да ви постави в спам списъка, поради причината, че сте използвали такива които нямат връзка с информацията от сайта.

Върху какво да се съсредоточите:

Ключови думи: Ключовите думи са едно от най-важните неща в сайта. За да сте сигурни какви ключови думи трябва да използвате можете да проверите сайтовете, които са със сходна на вашата информация. Можете да използвате и www.keyworddiscovery.com сръвнете ключовите думи с http://clues.yahoo.com

Съдържанието на сайта: Желателно е информацията да е винаги актуална и да се подменя на всяко тримесечие. Важен е начина по който е подредена информацията. Понеже в търсачките е вложена много логика ако съдържанието на сайта ви остарее, те биха могли да игнорират сайта ви и така да получавате по-малко трафик.

Връзките в сайта (линковете): Линковете които съдържа вашата страница може да ви изведат много на пред в класацията. Естествено връзките трябва да имат значение и да са свързани със съдържанието на сайта. Проверявайте линковете да не би някой да е счупен или наработещ, паяците и роботите които проверяват страниците ги отчитат като грешка и има опасност да ви вкарат в спам листата.

Маркиране на страница/сайт: Мета таговете са един от най-важните елементи във вашият уеб сайт. Съдържанието описано в мета тага е много важен за търсачките.

Карта на сайта: Добре е да имате карта на сайта, но тук не говорим за карта която биха могли да отворят потребителите за да се ориентират (макар, че е добре да има и такава). Става дума за XML документ в основата на вашият HTML код, който да съдържа информация за: URL адреси, подобни страници, последни обновления е други. Такава карта можете да си направите на следният адрес: www.xml-sitemaps.com, после само си я изтеглете.

Robots.txt файл: Тези файлове уведомяват паяците кои точно части от вашият сайт бихте искали да разгледат и кои не искате. Това може да стане с който и да е текстов редактор. После добавете файлът на сървъра на който е сайта ви.

.htaccess файл: Тези файлово могат да ви помогнат да управлявате уеб сървъра. Също така помагат и за защита на уеб сайта. За да защитите файлове отворете текстов редактор и напишете следният код:

  • RewriteEngine On - на следващ ред
  • RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^WGET [OR] – за предотвратяване на извличане на информация от вашият сървър. На нов ред
  • RewriteRule ^.* - [F,L] - за да презапише правата. Сейфате и поставяте към папката която искате да защитите.
  • За да не използват други вашите изображения може да ги защитите със следният код: RewriteEngine On
  • RewriteCond %{HTTP_REFERER}!^http(s)?://(www\.)?yourwebsite.com [NC] - на мястото на yourwebsite.com напишете името на вашият сайт.
  • RewriteRule \.(jpg|jpeg|png|gif|flv|swf)$ - [NC,F,L] сейфате и добавяте на сървъра.

Следвайте вашия план. Някои хора си мислят, че може да развиеш един SEO план и после просто да го изоставиш. Това не е така. Това е процес който се развива и трябва постоянно да се следи.

За да видите първите резултати от вашите действия трябва да изчакате между 3-6 месеца, но не повече. След това може да направите промени, да обновите нещата. Някои хора дори плащат за per-click програми за да им се повиши трафика. След като постигнете, желаните от вас резултати трябва да продължите да наблюдавате, работите и следите какво става, за да не се озовете отново на задните позиции.

Какво искат и какво не желаят потребителите.

Преди да преминем към, стратегиите и плановете по които възнамеряваме да работим за да осъществим нашите цели, трябва да кажем следното. Потребителите не искът да се занимават с флаш графики и JavaScript. Искат всичко да е лесно и да знаят къде се намират. За тях добрият сайт е този в който им е “комфортно”. Потребителя може да избере но толкова добре изглеждащият сайт само поради причината, че му е трудно да навигира из страниците. Затова каквито да ви са плановете и целите не забравяйте на първо място да мислите за удобството но потребителя.